Darling Range Breed Show

Discussion in 'Horse Showing and Events' started by OBHH, Aug 24, 2010.

  1. supersezabell

    supersezabell Well-known Member

    Oooo what gender and age? :).
  2. piggy88

    piggy88 New Member

    Can i please have programe :)


    And how many ppl taking there S/breds and are they all hairy and just been pulled out of the paddock lol coz pilgrim is soooo hairy and has no muscle and who is doing the ridden S/bred gelding classes ?? :)
  3. country chick89

    country chick89 Active Member

    Have sent a programme thru :)
  4. Mollie

    Mollie New Member

  5. stormie

    stormie Well-known Member

  6. kyles76

    kyles76 Active Member

    Yup I'm bringing my S/bred, it's his first outing with me so could be interesting! He's pretty much straight outta the paddock, only getting ridden properly a couple of days a week at the moment, and very hairy :D I'll be in the ridden s/bred with him and my wb for other ridden classes.
  7. Animosity

    Animosity Well-known Member

    Dont think im going anymore, but i do look forward to pics!
    Good luck everyone :)
  8. miss_skoobz

    miss_skoobz Well-known Member

    Whoops, read back and realised you have been told already :p LOL!
    Last edited: Sep 16, 2010
  9. miss_skoobz

    miss_skoobz Well-known Member

    Hehe scoping out your competition hey.. ;) Haha!
  10. raindear

    raindear Well-known Member

    Gelding & 5yrs
  11. rbk

    rbk Active Member

    anyone taking their Morgans for a day out?
  12. supersezabell

    supersezabell Well-known Member

    Exactly ;) lmao hehe :D!!
  13. supersezabell

    supersezabell Well-known Member

    I'll get to meet you then :), Ive got gelding 6 yrs.... mine will be the crazy one at his first show so I'll most likely be getting trampled lol!!
  14. raindear

    raindear Well-known Member

    haha Im sure he will be a good boy for you!! My daughter will be the one showing I normally get to do all the fetch and carrying!!:D
  15. piggy88

    piggy88 New Member

    Hahaha yeah that bout as much work as my boy has been getting, still trying to work if i should go or not coz im just doing the ridden and have to hire a float for the day so not sure if its worth it hhhmmmm :):)

    Oh yes country thanks for the program :)*

Share This Page