count down to ANZAC ALL BREEDS

Discussion in 'Horse Showing and Events' started by Dizzy_8, Apr 13, 2009.

  1. Dizzy_8

    Dizzy_8 Well-known Member

    13 sleeps to goooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!**)**)**)**)**)
     
  2. Midas

    Midas Well-known Member

    shhhhhh!! don't say it to loud.. naughty ponies will hear and start hurting themselves :p
     
  3. mudslide

    mudslide Well-known Member

    Lol @ Midas :p ( can give you a naughty pony for you to show again lol)

    Thanks for the reminder Dizzy, I'd better get my entries in
     
  4. Midas

    Midas Well-known Member

    he wasn't naughty at all...he was a gentleman all the way !!

    if you need a hand showing him i could if it doesn't clash with my boy !
     
  5. mudslide

    mudslide Well-known Member


    Thanks for the offer Midas :)) better check and see what rings we will be in
     
  6. Babe the standy ROCKS

    Babe the standy ROCKS Well-known Member

    Good Luck Dizzy8, enjoy the experience.
     
  7. Midas

    Midas Well-known Member

    lol... i'm sure I didn't say the s word in front of mine... i must have because I looked at him today and he's got grazes on his legs !! silly pony!
     
  8. mudslide

    mudslide Well-known Member

    lol you might not have said the s word but it must have been written all over your face
     
  9. Midas

    Midas Well-known Member

    hahaha yeah probably... damn the smart pony !!
     
  10. Omega Conquest

    Omega Conquest Well-known Member

    yay! i cant wait...

    ill be doing the paintbred classes :)
     
  11. Charisn123

    Charisn123 New Member

    12 Sleeps now!!!

    EEEEEEEKKKKKKKKkkkkkkkkkkk :eek:
     
  12. Midas

    Midas Well-known Member

    could u tell me what time the show starts??
     
  13. Its Party Time

    Its Party Time Well-known Member

    Charis

    I just wanted to say that I have never in my life seen a show organiser who has been soo accommodating to Everyone!

    A HUGE Congratulations on putting together not only a MASSIVE program but
    for trying to keep everyone happy!**)

    You deserve a massive pat on the back and I am sure the show will be a huge success:D:)*

    Wish we could be there to support it but maybe next time;)
     
  14. im going but strapping for clevelendbays :D im excited :p
     
  15. LOL... ACTUALLY, I might need you to take the big fella in a class coz I will have two for in hand now... could be slight height difference between you and the big fella but you'll be right??
     
  16. :eek: HOLY C&%P hes like 17.3 and a bit :eek: im like midget.. but hes nice and well behaved ;)
     
  17. Fiestymama08

    Fiestymama08 Well-known Member

    LOL Good luck with that one Ally. Hopefully we will have a chance to catch up.**) As it gets closer Mich is getting a lot more nervous and wondering what she has put herself in for and quite frankly so am I. Ellie leads ok and she is getting better at standing quietly, it's the trotting out that Mich is worried about the most. I keep telling her practice, practice and more practice, even if it's for ten mins at a time, as long as she ends it on a positive note then it's all good.**)
     
  18. tammy07

    tammy07 Well-known Member

    we can have a last minute practice on the saturday before we get her ready fiestymama im sure they will be fine tho
    cant wait to meet u guys and ellie
     
  19. mad -horse

    mad -horse Active Member

  20. Midas

    Midas Well-known Member

    done mad -horse
     

Share This Page